Тріска покращує якість сексу - вчені
2012.02.15 23:01
15.02.2012 23:01 КИЇВ. 15 лютого. АМН.Страви з морської риби покращують якість сексуального життя жінок, зясували вчені з університету Оттави, повідомляють західні ЗМІ.
(Медичні новини)
Читайте также:
15 фев
Горячая ванна вредит зрению (NeBoley.com.ua)
15 фев
Сегодня день онкобольного ребенка (Подробности)
15 фев
Максимум из миндаля: для кожи, волос, мозга и душевного равновесия (Reallady.com.ua)
15 фев
15 фев
Атеросклероз сердца провоцирует рак простаты (Udoktora.net)
Еще по теме:
15.02.2012 15:12 КИЇВ. 15 лютого. АМН.В Україні немає служби, яка б повністю відповідала за якість сирів. Про це під час засідання праламентського Комітету з питань охорони здоровя повідомив Іван Бісюк, голова Держветфітослужби.
(Медичні новини)
15.02.2012 15:02 КИЇВ. 15 лютого. АМН. В даний час у ВР планують розглянути законопроект Про екстрену медичу допомогу, який дозволить поліпшити якість роботи швидкої. Про це в ексклюзивному коментарі АМН розповіла глава комітету ВР з питань охорони здоровя Тетяна Бахтєєва.
(Медичні новини)
13.02.2012 12:23 КИЇВ. 13 лютого. АМН. У порівнянні з минулим роком якість української мясо-молочної продукції покращилася. Про це на прес-конференції повідомив виконуючий обовязки начальник управління прав споживачів та реклами Держспоживінспекції України Олег Кобельков.
(Медичні новини)
Українських виробників м’яса і м'ясопродуктів закликають пройти добровільну перевірку на якість продукції
(U-News)
Бразильські вчені з Центру по боротьбі з безпліддям у місті Сан-Пауло провели дослідження, під час якого встановили, що харчування чоловіка впливає на якість його сперми.Свої висновки дослідники зробили на основі результатів опитування 250 чоловіків, що разом зі своїми дружинами проходили процедуру лікування від безпліддя. Вчені питали чоловіків, як часто вони вживають у їжу різні види продуктів, включно з фруктами, овочами, бобовими, зерновими, м'ясом, рибою.
(Studic.info)
