У Кропивницькому музей Осмьоркіна презентує виставку комп’ютерної графіки Дмитра Мішина

На вебсайті Кропивницького художньо-меморіального музею Олександра Осмьоркіна в розділі «Вибрані виставки» презентується віртуальна персональна виставка графічних творів Дмитра Мішина «Візуалізація підсвідомого адаптована».

- Сподіваємося, виставка зацікавить інтелектуалів, психологів, прихильників концептуального мистецтва та всіх, хто цікавиться самопізнанням та аналізом власної особистості, прагнучи гармонії почуттів, думок і світосприйняття, - відзначила директорка музею Віта Чернова.

Дмитро Петрович Мішин народився 8 червня 1951 року в селі Яшкино Оренбурзької області в родині засланих спецпереселенців. У Кіровограді (нині Кропивницький) мешкає з 1961 року. Освіта – вища технічна, інженер-механік. Закінчив Кіровоградський інститут сільськогосподарського машинобудування (КІСМ), нині Центральноукраїнський національний технічний університет (ЦНТУ) у 1975 році. Працював інженером-конструктором у ДСКТБ «Грунтопосівмаш», викладачем у Кіровоградському технікумі сільськогосподарського машинобудування (нині Кропивницький інженерний коледж ЦНТУ) та КІСМі (нині ЦНТУ). Має численні опубліковані  наукові  та методичні роботи. Майже двадцять років займався аматорським кіно - був позаштатним кореспондентом-кінооператором Кіровоградського обласного телебачення, керував аматорськими кіностудіями. Є лауреатом і дипломантом всеукраїнських конкурсів аматорського кіно. В даний час – вебмайстер. Створив і підтримує інтернет-сайти закладів культури та мистецтва – галереї «Єлисаветград», художньо-меморіального музею Олександра Осмьоркіна, літературно-меморіального музею Івана Карпенка-Карого, народного меморіального музею Генріха Нейгауза, а також особистий сайт відомого хормейстера заслуженого діяча мистецтв України Юрія Любовича.

Результатом творчих пошуків Дмитра Мішина є авторські роботи  комп’ютерної графіки, які вперше презентувалися в жовтні 2006 року на персональній виставці «Візуалізація підсвідомого» в художньо-меморіальному музеї О.О.Осмьоркіна. Згодом їх можна було побачити під час вернісажу в обласній універсальній науковій бібліотеці імені Дмитра Чижевського. В минулому році Дмитро Мішин представив свої твори на організованому музеєм Першому Бієнале наївного мистецтва та мистецтва примітивізму «Велюровий кіт» імені Андрія Ліпатова до Всеукраїнського дня працівників культури та майстрів народного мистецтва, учасниками якого були понад півсотні митців з різних регіонів України, як професіонали, так і аматори. І в цьому теж прослідковується символізм, адже своєрідний майстер наїву Андрій Ліпатов також був за фахом інженером-механіком, а за покликом душі – художником.

Ось як характеризує художні твори Дмитра Мішина у підготовленому буклеті виставки провідний науковий співробітник музею, фаховий мистецтвознавець, заслужений художник України Андрій Надєждін: «В основі візуалізації зображень автором використано принцип «Тесту Роршаха» з подальшою власною графічною інтерпретацією, що надає їм якості окремих закінчених творів. У даному випадку пляма створюється самим автором або іншою особою, а потім за допомогою інструментів комп’ютерної графіки з неї виділяються образи, що мають, з погляду митця, осмислений характер. Довершені композиції Дмитра Мішина вирізняє не лише естетика лінії та фактур, доповнена кольоровими вкрапленнями, які виступають акцентами, що концентрують увагу, але й чітке означення тем та сюжетів. Назви творів російською, англійською та китайською мовами, що є складовою пропонованих образів, лише підкреслюють апокаліптичні настрої містерій інформаційного net-світу. Це – нова, особлива форма художнього самовиразу сучасного концептуального мистецтва».

На виставці представлено символічних сімдесят графічних творів, які Дмитро Мішин передав до фондів художньо-меморіального музею О.О.Осмьоркіна.