НАЗК розпочало перевірку щодо Кирила Тимошенка через діяльність Goodmedia

Prportal

Національне агентство з питань запобігання корупції розпочало перевірку щодо конфлікту інтересів у заступника голови Офісу президента Кирила Тимошенка через діяльність компанії Goodmedia. Про це НАЗК повідомило у відповідь на запит видання «Букви».

Компанією Goodmedia керує Альона Тимошенко – дружина заступника голови ОПУ. ЗМІ виявили, що ця компанія стала організатором форуму «Україна 30», ініційованого президентом Володимиром Зеленським.

«Національне агентство з питань запобігання корупції розпочало в межах повноважень […] моніторинг та контроль за дотриманням Заступником Керівника Офісу Президента України Кирилом Владленовичем Тимошенком вимог законодавства про запобігання та врегулювання конфлікту інтересів», — йдеться у відповіді НАЗК.

27 вересня видання «Бабель» повідомило, що організатором форуму «Україна 30», ініційованого президентом Володимиром Зеленським, стала приватна компанія Goodmedia.

До весни 2020 року нею керував Кирило Тимошенко, зараз компанію очолює його дружина Олена. Видання зазначає, що Goodmedia стала організатором без конкурсу та отримала мільйони гривень за свої послуги.

Виданню вдалось також з'ясувати, що для деяких спікерів і компаній участь у форумі була платною, наприклад для ДТЕК ВДЕ, яка входить в енергохолдинг олігарха Ріната Ахметова ДТЕК. За інформацією «Бабеля», Goodmedia отримала від компаній Ахметова 3,5 млн грн за участь у форумах «Україна 30. Платіжка» та «Україна 30. Екологія».

У ДТЕК підтвердили, що платили за участь, однак суму не уточнили. Публічно про партнерство із великими компаніями на майданчиках форуму не повідомлялося, спонсори форуму також не розголошувалися.

Кирило Тимошенко заявив, що не вбачає будь-яких порушень у причетності компанії його дружини до організації президентських форумів «Україна 30».

Компанія Goodmedia також займалась створенням піар-фільму про святкування Дня Незалежності «30 років незалежності. За лаштунками». Його поява в етері загальнонаціональних українських телеканалів викликала критику медіаспільноти через підозри у тому, що фільм був примусово нав'язаний каналам Офісом президента.