На Тибеті знайшли невідомі віруси віком 15 000 років

Вчені зі США виявили віруси віком майже 15 000 років у двох зразках льоду, взятих з Тибетського плато в Китаї.

Льодовики в західному Китаї формувалися поступово, і разом з пилом і газами в них відкладалося безліч мікробів і вірусів. Шари льоду, які накопичувалися рік за роком, створили свого роду тимчасову шкалу, яку вчені використовували, щоб більше дізнатися про зміну клімату та навколишнього середовища, пише Science Daily.

Зазначається, що дослідники проаналізували керни льоду, взяті у 2015 році з крижаної шапки Гулія на висоті 6,7 кілометра.

У зразках, вік яких становить майже 15 000 років, були знайдені генетичні коди 33 вірусів, 28 з яких невідомі науці.

В Єгипті знайшли стародавнє місто, що затонуло

“Це віруси, які могли б процвітати в екстремальних умовах. У цих вірусів є сигнатури генів, які допомагають їм заражати клітини в холодних умовах”, – наголосив Метью Салліван, співавтор дослідження, професор мікробіології штату Огайо.

За його словами, ці сигнатури нелегко витягти, однак надчистий метод аналізу мікробів і вірусів в льоду, розроблений спеціально для цього дослідження, може допомогти знайти генетичні послідовності в інших екстремальних крижаних середовищах, наприклад, на Марсі, Місяці або в пустелі Атакама.

Також вчені встановили, що виявлені віруси швидше за все походять з ґрунту або рослин.

Також слідкуйте за “Прямим” у Facebook, Twitter, Telegram та Instagram.