З'їдають цвях за три дні: вчені виявили дивовижні бактерії

Новини.LIVE

З гейзера вчені змогли витягти бактерії Leptospirillum. Вони можуть руйнувати метал. Саме завдяки їм у майбутньому ми зможемо боротися із забрудненнями.

Про це повідомляє Phys.org.

Як вдалося знайти такі бактерії

Бактерії Leptospirillum дістали з гейзерів Татіо, розташованих на висоті 4200 метрів над рівнем моря. Більше двох років пішло на дослідження цих бактерій у чилійського біотехнолога Надак Реалес. Вона змогла зробити їх більш ефективними.

Спочатку бактерії роз'їдали цвях за два місяці, але виявилося, що після тривалого "голодування" бактерії Leptospirillum можуть розчинити таку ж кількість металу всього за три дні.

Крім того, біотехнолог Надак розповіла, що такі мікроорганізми повністю безпечні для навколишнього середовища і людини. У майбутньому за допомогою цих бактерій вчені зможуть боротися із забрудненнями.

Дізнайтеся більше про наукові новини

Психологи з Університету Нотр-Дам в Індіані досліджували феном "кімнатної забудькуватості" і з'ясували, чому людина, коли виходить з одного приміщення і заходить в інше - забуває, що саме хотів зробити. Вчені знайшли причину нашої неуважності-це спрацьовує "ефект дверей".

Вчені заявив, що наша планета стала тьмянішою, ніж у 1990-х роках. На це вплинуло зменшення кількості яскравих хмар над Тихим океаном.

Учений розгадали загадку, якій 1,7 мільярда років. Справа в тому, що близько 50 років тому в Австралії знайшли скелю з кварциту. Ця осадова гірська порода утворилася близько 1,7 мільярда років тому, а ось в самій скелі виявили норки від тварин. Але цікаво те, що вони були утворені за 1 мільярд років до появи самих тварин.

Більше оперативних новин шукайте в Telegram і Viber Новини.LIVE.