Зміна клімату збільшує ризик епідемії чуми в США — вчені

Ракурс

Чума загрожує частині американських штатів через зміни клімату на планеті.

Відповідного висновку дійшли вчені, які провели дослідження за допомогою історичних даних, таких як серологічні тести на тваринах, записи випадків чуми у людей, записи про

клімат і набори даних про ґрунт. Також під час наукової роботи дослідники побудували модель для вивчення умов, в яких найкраще розвивається чума. Результати опубліковані у журналі

Global Change Biology.

Виявилося, що спільноти гризунів на заході США були на 40% більш схильні до зараження в останні роки. Науковці припускають, що це пов’язано з підвищенням

температури, яке спостерігається з 1950-х років. За словами дослідників, це означає про збільшення ризику передачі чуми від мишей людям.

При цьому науковці не вірять в епідемію чуми, попри збільшення випадків зараження. Наголошують на тому, що цю хворобу у наш час можна подолати сучасними антибіотиками.

Якщо ви не ночуєте там, де вас можуть покусати блохи, то ви вже обрізали основний шлях, по якому хвороба поширюється серед людей, — пишуть вчені.

Нагадаємо, науковці не виключають, що зміни клімату можуть

згубно впливати на здоров’я людей. У Канаді зареєстрували першу у світі пацієнтку, якій поставили діагноз «астма, спричинена змінами клімату». Раніше літня жінка скаржилася

на проблеми з диханням під час аномальної спеки та лісових пожеж.

Джерело: Global Change Biology