Американські науковці вперше виростили мікрозелень на місячному ґрунті. Відео

META

Вчені не припиняють досліджувати поверхню Місяця та дивувати населення Землі. Зокрема, цього разу фахівці змогли виростити рослини на грунті, яку доставили зі супутника. Рослини повільно проростали та виявилися низькорослими.

Деталі

Грунт з Місяця на Землю доставили в рамках місії космічного корабля "Аполлон-11" ще в 1969 році. Науковці вирішили спробувати висадити однорічну трав'янисту рослину - крес-салат. У перший же тиждень стало відомо, що на не природньому грунті рослини проростають дуже повільно й вони низькорослі.

Окрім цього, отримані зразки ґрунту піддавалися впливу сонячної радіації довше, ніж ґрунт з поверхні моря спокою, тож виявилися менш сприятливі для рослин. Також у ньому знайшли крихітні частинки скла від ударів мікрометеоритів.