У «Слузі Народу» заявили, що ігноруватимуть телеканали олігарха Ахметова «Україна» та «Україна 24»

Hromadske.ua

Про це 24 листопада повідомила речниця політсили Юлія Палійчук.«Безумовно, ми поважаємо право власника вільно розпоряджатися своєю власністю у законний спосіб. Ми поважаємо і право будь-якого медіа на незалежність редакційної політики. Але ніколи не погодимось з використанням телеканалів й журналістів для шантажу держави і суспільства задля лобіювання бізнесових та політичних інтересів власників», — написала вона.У партії звинувачують канали у «системному та навмисному розповсюдженні фейків», «публічних безпідставних образах тих, хто заважає олігарху», «відвертих маніпуляціях». Кажуть, що це є «яскравими проявами тієї олігархічної системи, з якою бореться команда президента».«Якщо власник вважає вигідним для себе таке спотворення журналістики, щоб на його каналах відбувались тільки проплачені або зманіпульовані у корпоративних інтересах ДТЕК дискусії, то збалансована участь будь-яких незалежних від олігарха політиків там просто неможлива», — заявили у партії «слуг». Водночас там переконують, що політсила надалі залишиться відкритою для будь-яких ЗМІ, які працюють незалежно та збалансованою. Що передувало? Раніше президента Володимира Зеленського, керівника Офісу президента Андрія Єрмака та інших топпосадовців запросили на етер програми «Свобода слова Савіка Шустера», яку транслює телеканал Ріната Ахметова «Україна 24», для обговорення справи «вагнерівців». 19 листопада в ОП відповіли, що «бігати ефірами не будуть». Кажуть що запрошення представників влади на ефір ㅡ це «фейк» та «хайп».«Не дуже віриться, що є бажання реальної свободи слова. Бо якби було, то ефір не модерувався б під чергову емоційну драму в олігархічних інтересах», ㅡ вказав тоді радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк.