Боти, переслідування та «чорний PR»: звільнений експрацівник «Букв» опублікував «історії» з роботи видання

Hromadske.ua

Про це він заявив у Facebook.За словами Волкова, за останні пів року низка працівників, включно з тими, хто був із сайтом з перших днів, звільнилися.«В чому причина такого занепаду? У кожного своя історія. Але загалом це: токсична атмосфера в редакції, булінг та безпідставні звинувачення, зарплатня в конвертах, розмір якої змінюється на розсуд роботодавця, цензура та втручання в роботу редакції (висміюємо Зеленського, розхвалюємо сивочолого)», ㅡ пише Волков.Він також розповів, що видання вдавалося до сумнівної роботи.БотиВолков заявив, що видання «Букви» має сітку ботів і фан-сторінок з «анти-Зе риторикою», які використовувалися для накруток лайків політикам та дискусій в коментарях.«За ці роки замовлень було дуже багато: це були як ноунейм-персонажі на кшталт Миколи Щурікова з ОПЗ, так і великі проєкти — наприклад, дискредитація Володимира Зеленського. Якщо бачили меми про одяг Юлії Мендель чи дописи про "слугу урода" — є вірогідність, що це ми».Інформатаки на В'ячеслава Соболєва1 грудня 2019 року в центрі Києва стріляли в автомобільRange Rover, у якому перебував депутат В’ячеслав Соболєв зі своєю дружиною та двома дітьми. Внаслідок цього трирічний син депутата Олександр загинув.За декілька днів Соболєв публічно назвав імена вірогідних замовників. Зокрема він звернувся до екснардепа Олександра Грановського, щоб почути «хто кого замовляв, як "Букви" чотири роки знущалися з нього».«За наказом Катерини Рошук (головред «Букв» - ред.) ми оперативно випустили заяву на сайті, де заперечили будь-яку причетність до інформаційної кампанії проти В’ячеслава Соболєва. Мовляв, насправді кампанією проти депутата Соболєва займався колишній працівник видання, а депутат просто переплутав факти через тяжкий емоційний стан. Це напівправда», ㅡ пише Волков.Він заявив, що видання на замовлення власників переслідувало Соболєва в аеропорту з запитаннями про те «навіщо він залишає країну» для створення психологічного пресингу.Однак, заявляє Волкова, відповідні статті не виходили на сайті «Букв», а натомість їх розміщували на шпальтах інших видань, зокрема «Комсомольської правди».Політичні «завдання»Волков заявив, що журналісти «Букв» за вказівкою власників видання Петра Терентьєва і Катерини Рошук виконували різні політичні замовлення: кампанія «Дубінський — не г_й» у 2019 році, коментарі ботів на підтримку Іллі Киви перед довибори до Верховної Ради у 2016 році, розклеювання «запрошень» на акцію Михеїла Саакашвілі на лобове скло київських машин у 2017 році, щоб дискредитувати «МіхоМайдан» тощо.Окрім того, Волков заявив, що особисто був на зустрічах Терентьєва і Рошук з Ігорем Кононенком від політсили Петра Порошенка та декілька разів «отримував зарплати на всю команду зі спортклубу "5 елемент"», що належить п'ятому президенту. «Сам Терентьєв курував напрямок чорного PR в його передвиборчій кампанії. "Білий" напрямок курував Дмитро Касьянов», — пише Волков. Він заявив, що за минулої влади Петро Терентьєв співпрацював з правоохоронними органами та був «інформатором» щодо процесів в українському медіапросторі.