Французький телеканал показав карту з «російським Кримом». Там пояснили, що це була технічна помилка

Hromadske.ua

Про це пише «Крим.Реалії» з посиланням на співробітницю посольства України у Франції.10 січня телеканал опублікував сюжет про ситуацію на українських кордонах на тлі можливого загострення російської агресії. У ролику використали карту, де тимчасово окупований Крим зображений як частина Росії.У посольстві України заявили, що вже поспілкувалися з редакцією, отримали вибачення та запевнення, що «така ситуація не повториться».«Графічний підрядник припустився технічної помилки (відсутнє штрихування анексованого Криму та зазначення невизнання анексії міжнародною спільнотою), але це жодним чином не показує позицію телеканалу стосовно українського Криму. На жаль, такі прикрі ситуації трапляються навіть із порядними журналістами та адекватними медіа», ㅡ цитує співробітницю посольства «Крим.Реалії».Вона зазначила, що France Télévisions загалом забалансовано та коректно висвітлює українську тематику.«Продовжуємо стежити за дотриманням принципу "нульової толерантності" до перекрученого зображення тимчасово окупованого Криму у французькому публічному та медійному просторі», ㅡ зазначили у посольстві. Не перший випадокНагадаємо, раніше карту України без Криму публікувала низка іноземних та навіть українських ЗМІ. Наприклад, телеканал «Дом» показав випуск із заставкою, де була зображена карта Росії з окупованим Кримом у її складі. Представники телеканалу перепросили за інцидент та звернулись до Служби безпеки України з проханням допомогти провести внутрішнє розслідування.А до того, карту України без Криму публікували британська та російська служби BBC, британська газета The Times, іспанська телерадіокомпанія RTVE, французьке видання Le Monde.Окрім того, У 2019 році американський телеканал CNN також назвав Сімферополь російським містом у матеріалі про те, як зустріли Новий рік у різних куточках світу. Журналісти використали фото із запусками феєрверків у Сімферополі та зазначили, що це місто у Росії, однак після розголосу виправили припис на «Крим». Варто зазначити, що до того в матеріалах про Україну CNN називав Крим анексованим та захопленим Росією.