NVIDIA принесе свою останню графіку RTX та DLSS в процесори ARM

Не лише смартфони з ARM-чипами Samsung отримають найближчим часом технології графіки від настільних ПК. На конференції Game Developers Conference 2021 представники NVIDIA повідомили про плани адаптувати свої найсучасніші графічні технології RTX для чипів ARM. Компанія вже показала як можуть виглядати технології GeForce RTX на ARM-процесорі від MediaTek. Демо включали популярні ігри Wolfenstein: Youngblood таThe Bistro. Вони працювали в реальному часі на процесорі MediaTek Kompanio 1200 з відеокартою GeForce RTX 3060. У Wolfenstein: Youngblood демонструються переваги технології трасування променів, прискорені за допомогою технології NVIDIA DLSS. Остання працює на базі нейромереж і дозволяє при збереженні візуального рівня якості картинки отримати високий FPS.

За допомогою The Bistro представники NVIDIA показали деталізовану сцену в місті у Франції з використанням технологій RTX Direct Illumination (RTXDI) та NVIDIA Optix AI-Acceleration Denoiser (NRD).

Загалом технології NVIDIA RTX на ARM включатимуть такі технології:

Deep Learning Super Sampling (DLSS) – використовує штучний інтелект для підвищення FPS при збереженні чіткості картинки

RTX Direct Illumination (RTXDI) – дозволяє розробникам додавати динамічне освітлення в ігрових сценах

NVIDIA Optix AI-Acceleration Denoiser (NRD) – використовує штучний інтелект для більш швидкого рендерингу високоякісного зображення

RTX Memory Utility (RTXMU) – оптимізує використання графічної пам’яті додатками

RTX Global Illumination (RTXGI) – допомагає відтворити шлях та віддзеркалення світла на основі реальних фізичних законів

У Mediatek прокоментували появу RTX на ARM як прокладання шляху до нової категорії потужних комп’ютерів з чипами ARM. У компанії також вважають RTX одними з найбільш проривних технологій графіки останнього десятиліття.