За рубежом

У Польщі затвердили розмір мінімалки на 2026 рік

15 сен•inPoland.net.pl

Мінімальна заробітна плата у Польщі у 2026 році становитиме 4806 злотих, а мінімальна ставка за годину становитиме 31,40 злотих. Постанова Ради міністрів, підписана прем’єр-міністром Дональдом Туском, була опублікована у Віснику Законів (Dzienniku Ustaw). Постанова щодо мінімальної заробітної плати та мінімальної погодинної ставки на наступний рік, підписана прем’єром, була опублікована у Dzienniku Ustaw сьогодні після обіду. Мінімальна заробітна плата становитиме 4806 злотих брутто, а мінімальна погодинна ставка – 31,40 злотих брутто. Постанова набуває чинності 1 січня 2026 року. Підвищення мінімалки означає підвищення зарплати приблизно для 3 мільйонів працівників. Процес встановлення мінімальної заробітної плати та погодинної ставки включає кілька етапів та передбачає суспільні обговорення. Згідно із законом, щорічне підвищення мінімальної заробітної плати не може бути нижчим за прогнозоване зростання цін на споживчі товари та послуги. Якщо мінімальна заробітна плата нижча за половину середньої заробітної плати в національній економіці у першому кварталі року, підвищення має бути додатково збільшене на дві третини прогнозованого зростання реального ВВП. Фото ілюстративне

закон, рада, квартал, Ставок

Читайте еще