Крим

На ТОТ АР Крим збільшили розмір прожиткового мінімуму

4 лис•Голос Криму

29 жовтня «рада міністрів республіки Крим» «ухвалила постанову», згідно з якою на ТОТ АР Крим встановлюється величина прожиткового мінімуму на 2027 рік, зі збільшенням на понад тисячу рублів (560 гривень) за рік. «Документ» «набуде чинності» 1 січня 2027 року й діятиме до кінця року.Величину прожиткового мінімуму в тимчасово окупованому регіоні в розрахунку на душу населення було встановлено на рівні 19620 рублів (11068 гривень). Для працездатного населення прожитковий мінімум складе 21386 рублів (12064 гривні), для пенсіонерів – 16873 рублі (9518 гривень), для дітей – 19031 рубль (10736 гривень).На 2026 рік прожитковий мінімум на ТОТ АР Крим встановлювався на рівні 18371 рубля (10363 гривні); для працездатного населення він становив 20024 рублі (11296 гривень), для пенсіонерів – 15799 рублів (8912 гривень), для дітей – 17820 рублів (10053 гривні).При цьому прожитковий мінімум в тимчасово окупованому Криму залишається нижчим за середній на росії, де наступного року мінімальний розмір оплати праці зросте до 28935 рублів (16323 гривні), а прожитковий мінімум – до 20227 рублів (11410 гривень).

рада

Читайте ще