В Австралійській столичній території, де розташована Канберра, за останні два тижні п’ятеро людей померли після ймовірних передозувань наркотиками. Поліція Австралійської столичної території заявила, що в усіх випадках підозрює причетність опіоїдів. Ще двоє людей пережили зареєстровані передозування протягом минулого тижня, повідомляє ABC News Australia.
Детектив-суперінтендантка поліції Пета Ланкестер зазначила, що правоохоронці розслідують кожен інцидент, а остаточні висновки щодо причин смертей має встановити коронер Австралійської столичної території. Вона також закликала людей, які вживають наркотики, та їхнє оточення звертати увагу на ознаки передозування.
За даними поліції, протягом останнього року в Канберрі від ймовірних передозувань померли 25 людей. Генеральна директорка Directions Health Services Бронвін Гендрі заявила, що частина передозувань може бути пов’язана з купівлею в інтернеті речовин, які видають за рецептурні ліки. За її словами, люди можуть купувати нібито оксикодон або бензодіазепіни, однак фактичний склад цих речовин відрізняється від заявленого.
Більше актуальних новин читайте у Telegram-каналі UA.News.
Directions Health Services керує CanTEST — єдиною в країні доступною для громадськості клінікою тестування наркотиків, що працює в Канберрі. Гендрі повідомила, що останнім часом там кілька разів виявляли героїн у кокаїні. Також вона попередила про появу на нелегальному ринку нітразенів — потужних синтетичних опіоїдів, які не є рецептурними фармацевтичними препаратами та можуть потрапляти з-за кордону. За її словами, нітразени можуть бути до тисячі разів сильнішими за морфін.
Служба швидкої допомоги Австралійської столичної території закликала не зволікати зі зверненням по допомогу в разі підозри на передозування та застосовувати налоксон, якщо він доступний. Налоксон у вигляді назального спрею може швидко зворотно впливати на ефекти передозування.